Ben de bir hafta önce kahvrengi lekelenmemi yerleşme lekelenmesi diye yorumlamıştım ama bizde kan uyuşmazlığı olduğu için direkt doktora gitmek istedim içimi rahatlatmak adına ama kesenin büyümediğini gelişmediğini ve kendiliğinden düşük olacağını doktorum söyledi ve öyle de oldu eğer karın ağrınız sancınız varsa mutlaka saat kaç olursa olsun doktora gidin çünkü kese gelişmişse içinde bebek oluşmaya başlamışsa ilaç vs verip bir şekilde stabil hale getirmeye çalışıyorlar