Rukye34 Hanımlar yarın kontrole gidicem de kürtaj sonrası muayene olacak , acaba daha önce bunu yaşayan var mı ? Nasıl oluyor sadece ultrason mu yoksa alttan muayene oluyor mu ?
ayse1000 Rukye34 Alttan muayene ile bakıyolar parça kalıp kalmadığına baktı yumurtalarıma baktı bir hafta içinde regl olman lazım dedi
Hseda- 1 sene önce kürtaj oldum alttan bakıyorlar sıkıntı varmı kendini yenilemiş mi diye ben 1 ay sonra gitmiştim
sadece1selda @Rukye34 ben de 8 ekim de oldum bir hafta arayla kontrole gittim alttan muayene ediyorlar ben de parça kaldığı için yeniden kürtaj oldum 🥴