irem-16 Kızlar merhabalar, 22.haftamdayım ve iştahım hiç yok. Canım doğru düzgün bir şey istemiyor. Siz de benim gibi mısınız veya benim gibi oldunuz mu? Bebeğim için endişeleniyorum açıkçası gelişmez diye🥺
Baby_B irem-16 gun icinde yeterli kaloriyi aliyorsaniz sorun olmaz 23+4teyim az önce kasarli tost yedim… Ac hissettigim icin.Malesef bu saatte yemekte sadece kilo yapiyor. Boyu kilosu normalse,vitaminli besleniyorsaniz sorun olmaz🥰
CaglaBaykus irem-16 son aylarda bebiş yaglanip kilo alıyor zaten merak etmeyin ben gebeliğim boyunca normal hayatımdakinden daha iştahsızim yararlı besinler tüketin yeterli
irem-16 Baby_B yani şuan için normal boyu kilosu ama ilerisi için tedirgin oluyorum açıkçaso böyle devam ederse bebeğim etkilenir diye🥺 sizin bebeğiniz kaç gramdı en son acaba
Esraern03 Baby_B bende maalesef makarna yedim bencede endışe yapmayın gun içinde yeterli besin ajıyordur
zge13 irem-16 ben ikincide 4-5 gün meyveden başka bir şey yiyemedim tiksinmiştim sonra olmayacak böyle diyerek kendimi zorlayarak başladım tekrar yemeye