Ftm-07 hiç anlamadık ama birden olmadı sanırım çünkü 4-5 kere ogurmeyle bu kadar çabuk düşer mi rahim ağzı bilemedim önceden düşmeye başladı sanırım 1 haftadır falan çatı ağrısı yaşıyorum sanırım çocuk aşağı indi o yüzden ağrı oliyordu rwndevu alıp kadın doğuma gidecektim nasip olmadı acile geldik tansiyon yukselmesinden. Bir de doktorlara sorulduğunda normal bu haftalarda ağrı olması falan diye cevap alıyorum hep çatı ağrısını sorduğumda