Selda21- Esraaa_06 merhaba bende 4+5 deyim aynı şekilde kasık ağrısı ve sırt ağrısı yaşıyorum kasık ağrım ara ara gelip gidiyor çok hafif sancılar ve normal bi süreçmiş bugün doktora gittim ve keseyide gördük 🥰
Esraaa_06 Selda21- ayyyy ayyy çok sevindimmmm maşallah suphanallah inşallah bebişi de görüp, kalp atışını duyarsın annesiiii gözün aydın Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin içim rahatladı çok teşekkür ederimmm💕💕♥️🙏🙏
Selda21- Esraaa_06 çok teşekkürler amin inşallah sizde sağlıcakla kucağınıza alın bebişinizi yarın kesin keseyi görürsünüz sizde 🥰🥰
dygsss Esraaa_06 ağrı çok normal ama kese 3 bin de falan görülüyor daha erken 🌸 ben 5+4 te falan gördüm
Tufu Celiktaskaya kaçıncı haftada öğrendiniz acaba gebeliğinizi betabiz kaç cıktı bugun uygulamaya gore 3+2 yim aşılama yaptırdım bugun kan versem vokarmı acaba 18 kasım sabah oldu aşılamam