gezentianne momy2025 Oglumda doona kullandım 4.5 sene önce. Saklamıştım şşmdi de onu kullanıcam 🥰 Çok memnundum. Oglum biraz tombikti 1 yaşa kdar kullandık arkdsmn kızı minyondu o nerdeyse 2 yaşa kdar kullandı. Çok pratik bir arabaa