Sydaglsen 1Ali şu an bi atak günündeyiz bayılacak gibi uykusuzluktan gözleri kapanıyor ama asla uyumuyor avaz avaz ağlıyor şimdi bu bebeğe nasıl düzen uygulayım mesela yapabilene helal olsun diyorum sadece :)
1Ali Feliz valla bizde hala ayaktayız kesik kesik bir saat falan uyudum sanırım ona bile şükrediyorum
1Ali KurabiyeninAnnesi123 darısı bizim başımıza, burada hiç arkadaşım yok eşimin akrabaları var onlara gidip geliyoruz bi ama insan yanlız hissediyor kendini
KurabiyeninAnnesi123 1Ali o hissi cok iyi biliyorm bende ayniydim sonradan komşularimla kaynaştim 1 2 arkadaş yaptm 4 yıl kartepe de yaşadm
1Ali KurabiyeninAnnesi123 insanlara güvenip arkadaşlık kurmayada çekiniyorum açıkcası hakkımızda hayırlısı olsun ne yapalım🥰