Bluebey Haftadayim is yerimden yuruyerek duraga kadar geliyorum karnim cok sertlesiyo herkesin boylemi doktora karnim sertlesiyo dedigimde bu haftalarda normal demisti 30. Haftamda
meltewsu Ben de 32+5im benim de öyle bir süredir. Doktora sormaya henüz fırsatım olmadı yürüyünce ayakta fazla durunca affedersin kabız olmuş gibi sertleşiyor karnım benim de. Dinlenince geçiyor sizde de öyle mi
Rabia-T Bende 31+5 aynı şekildeyim. Karnım taş gibi oluyor. Doktor sabah akşam içmem için magnezyum yazdı
Patatess Evet 30dan sonra sıklaşıyor sertleşmeler. Doktorum normal dedi. 36+4teyim şimdi otururken bile oluyor artık. Doğum yaklaşıyor sanırım.