Yaklaşık 2 ay önce Bahçelievler Medicalpark şubesinden doğum paketi aldım ve şuana kadar her şey normal gidiyor doktordan memnunum fakat yenidoğan çetesinden bir haber okurken Gebze Medicalparkta bir olay yaşandığını gördüm ister istemez korktum. Bu hastaneye giden var mı acaba ?