Alone Merhaba ben şuan 29+0 dayım. Bebeğim 26 haftada gözüküyor. Doktor 37 de doğum yaparız muhtemelen dedi. Tansiyonum ara genelde 12 13 14 civarı çıkıyor. Daha önce gebelik zehirlenmesi vs. vs. kontrollerde bir sorun çıkmadı. Sadece arada tansiyonum 14 çıkıyor. Kardiyolojiye yönlendirdi. Ama kardiyoloji kalbinde sorun yok, 14 tansiyon yüksek değil gebelikte ilaç da yazamıyoruz deyip yolladılar. Ne yapmam gerekiyor tavsiyeleriniz varsa bişeyler söyler misiniz ?