Heyzil Ben arkadaşlarıma sorduğumda bir yere durmadan gidiyorsan park yatak diyorlar. Tatilde çok güzel oluyor diyorlar. Fakat anne için zor oluyormuş bebeği koyarken belleri çok ağrıyormuş. Ama çocuk daha güvenli oluyormuş. 8. Ayından sonra kalkmaya başlıyolarmış benimde kafam karışık.