Hseda- Gebelik kesesi aşağıda düşükte olabilir yukarıda çıkabilir miş 4+3 bu durumla karşılaşan varmı arkadaşlar
Bebito-ve-annesi Hseda- ben de 4+4 te gittim kese aşağıda ama çok aşağıda mi bilmiyorum düşük falan da demedi doktor ikinci gebeliğim düşük yapmadım daha once
Hseda- İlk sezeryan olan bölgeme yakın skar gebelikten şüphelendi ama değil kese çok aşağıda yukarıda çıkabilir düşükte olabilir dedi yarın kontrolüm var