motherofcats Adetim 6 gün gecikti test yaptım pozitif çıktı arkasından kan verdim değerim 211 çıktı. Düşük mü acaba? Kimyasal olması endişelendiriyor. 🙏🏼
Dilarac motherofcats gayet normal tekrarlayın bi kaç gün sonra yükselir kimyasal da yükselmiyor kalıyor bir yerde
Elis27 motherofcats önemli olan değerin kaç olduğu değil sağlıklı artması 2 gün de bir veya 4 günde bir tekrarlayın değer 3500 ve üzeri olunca ultraosnda keseniz görülecektir