2 çocuklu bir anne olarak oğlum tekken çok daha fazla zorlanıyordum, her şeyi bizden bekliyordu sürekli ilgi ondaydı ve bu çok yorucu oluyor bir süre sonra. Ama kız kardeşi doğunca oynayabileceği yaşa gelince ikisinin de bakımı epey kolaylaştı. Aralarında çok güzel bir kardeşlik bağı var. Birlikte zaman geçirmek en büyük keyiflerinden. Bence anne-baba olarak bunu izlemek ve onların kardeşlik hissini hissetmelerine vesile olmak için bile gerekli bişey. Kendim de eğitimciyim tek çocuk olanlar bazı değerlendirme formlarında risk olarak değerlendiriliyorlar. Maddi olarak da tek çocukla iki çocuk arasında çok fazla fark olduğunu düşünmüyorum. Tabi bu biraz da sizin hayata ve ebeveynliğe bakış açınıza göre değişir. Ben ileride maddi olarak çocuklarıma ev araba gibi şeyler bırakmayı planlamıyorum ki şu anda da 3. Hamileyim bu çok zor. Ama bol sevgi, ilgi, eğitimleriyle birebir özverili şekilde ilgileniyorum yani hayata hazırlıyorum ve güçlü olup kendi kendilerine yetmelerini istiyorum. Eşim de ben de ailemizden herhangi maddi bir destek görmeden her şeyimizi kendi çabamızla yapıyoruz. Bizim kadar olsalar yeter inş. Bence sağlıklı-eğitimli-bilinçli ebeveynlerden sağlıklı çocuklar yetişmeli ki geleceğimiz için güzel umutlar olsun. Yoksa düşüncesizce üreyen çok kalabalık bir güruh var ve maalesef gelecekte onlar daha baskın olacaklar.