senatss Yarın ilk muanem ve tam 5 haftalık tahminime göre de en zor verdiğim betayı iki ye katlarsak yarın 6 bin küsür oluyor beta sizce keseyi görebilirmiyim 🥺😔
Esma006 senatss çok su iç muayne saatinden bir saat önce içmeye basla net görülüyor canım için rahatlamış olur hem 🫶
EceEgemen senatss ben bugün 4+5im ve vajinal muayene ile keseyi gördü. Dün hcg değerim 3321di. Karından nokta gibi neredeyse hiç göremedi bu değerde zor görünmesi zaten çok sınırda dedi haftaya tekrar çağırdı.
senatss Bbk88 yok hayır yani en son 825 gördüm geçen perşembe bir daha da vermedim çünkü öyle insan daha stres oluyor gerçekten
Tinkivinkidipsi senatss ben de 5 haftalıkken görmüştüm 7.haftada kalp atımı duydum ve bebek göründü 9.hafta tekrar kalp atışını duyduk şu an 2li test bekliyorum haftaya olacak
Esma006 senatss fazla da içme canım bir bucukluk bitir yeter bir dikiş de değil valla ben içtim bir dikişte hastaneye kendimi zar zor attım düşük yapıyorum sandım bı an 🥹
Alparslanim29 senatss bende prs gunu gidicem ensonki betam 1720 2 hafta gecti tahminime gore 6 haftaligiz bakalm yarin gidince haber edermisin