bsrm Kızlar merhaba pcosluyum 1 senedir hamilelik istiyorum ovuslasyon testi yaptım dün ilk defa bunladar koyu çıktı bu pik degil mi . Bugünde yaptım ikiside silik acaba catlama mı bilenn yanitlayanilir mi . 
tosbito bsrm sondan bir önceki pik, sonuncusu çatlama gibi görünüyor ama pcoslsrda ovülasyon hep koyu çıkabiliyor LH hormonu fazlalığından, yumurta büyüsefe çatlayamadığından vs. Takip etmeye devam edin ama bana göre pik olmuş ve çatlamış
bsrm tosbito bu zamana kadar hiç koyu görmedım ilk defa böyle ikisini koyu gördüm o yüzde banada yumurtlama gibi geldi ama emin de olmak istedim çok teşekkür ederim
Buseeeee66 bsrm bende de böyle oldu çatladı zannettim 12.gün ama bugün doktora gittim yumurta yeterince büyümemiş çatlamamış dedi Ovülasyon beni yanılttı