Hem yenidoğana hemde süt desteğine başvurmuştum yenidoğan destek paketini.reddetmisler süt desteği içinde yarın eve ziyarete gelceklermiss onu da bir bahane bulup reddederler niye geliyosalar .Hiç ihtiyacı olmayan insanlar alıyor çevremde evleri arabaları var ben alamıyorum yenidoğan destek ne saçma ya