dcz Kızlaarr merhaba , 8 haftalık hamileyim bir kaç farklı doktora göründüm ama bu konuda ayrılıyorlar. Bir kısmı sadece folik asit bir kısmı anneyide beslesin diye multivitamin iç diyor . Sizde durumlar nasıl ? Tercihiniz nedir ?
Fatmaacylnn dcz ben 12 haftaya kadar folik asit kullandım sonrasında multivitamine başlıyorlar zaten 💕
Patatess Doktorum 12ye kadar folik asit kullandırdı sadece sonra multivitamine geçtik demir ve d vitamini ile.
rumeysa_1c multivitamin kesinlikle depolarin dolması için çok önemli zaten hafta ilerledikçe çok hızlı düşüyor değerler