Selimetaskin canımm benim içini ferah tut ikinci doza vs gerek duyulmadıysa bi sıkıntı yoktur insallah şuan beslenirken vs sorun olmasın diye ve solunumu takip amaçlı tutuyorlar muhtemelen anlattığına göre sen güzel seyler düşün 🙏🏻 Stres yapma sütünü de etkilemesin sağıp göndermeye çalış sürekli 🙏🏻 Bir an önce sağlıkla kavuşursun insallah 😍😍🙏🏻🙏🏻