Berna2729 Hanımlar serklaj oldum 1 hafta önce bugün doktora gittim uzunluk dikiş gayet iyi dedi ama sağ kasık ve vajina üstünde şiddetli bir ağrım var normal midir kanama lekelenme vs yok