Sngl_mhmt Kızlar son günlerde aşırı şekilde sarı renkte akıntım oluyor günlük ped kullanıyorum sürekli doktor 2 kere tek kullanımlık enfeksiyon ilacı verdi ama sanırım fayda etmedi bu akıntı enfeksiyona mı bağlı bebeğe zarar verir mi acaba bide mide bulantılarım enfeksiyona bağlı olabilir mi 😑
Betilunlu Sngl_mhmt benim de çok akıntım oluyor kuzum hiç aklıma gelmedi acaba benim de enfeksiyona mı bağlı 🤔 uzun zamandır geçmiyor da çünkü😶
Ecrn21 Benim de öyleydi sarı akıntım çoktu hatta bazen böyle o kadar sarıydı ki kahve mi anlamıyordum sonra yanmam başladı idrar yolu enfeksiyonum varmış hemen serum ve antibiyotiik tedavisine başladı doktor hemen hastaneye gidip bi idrar testi ve kültürü yapın acilden bile yapılabiliyor.. şuan kesilmiş o sarı akıntı ilaçlardan sonra.. ilaçları kullanıp kullanmama konusunda kararsız kaldım ama doktor bebeğe daha zararlı olduğunu erken Doğuma sebebiyet vereceğini hatta böbreklerimin genişlmesine neden olacağını söyleyince kullandım siz de hemen bi idrar testi ve kültürü verin acilden giriş yapın yanma şikayetim var diye hamilelik var diye zaten hemen yaparlar
Selmas57 Ayni sikinti bende de var.... doktor fitil yazdi ama gecmedi. Pazartesi randevum var, daha once erken dogumum da var enfeksiyon ve rahim agzi yetmezliginden. Offf offf..