ecrinkusum Kız ismi önerebilir misiniz benim aklımda Asya var ama eşim pek kabul etmiyor gibi başka güzel anlamlı isim varsa yazar mısınız 🥰🌼
_biranneadayi ecrinkusum Kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyeti? Ben kızda Gülce ve Amine ismini çok beğeniyorum 🌸 tek başına yeterli ve sevimli🥰
Elayf04 ecrinkusum bende Asya ismini düşünmüştüm ama eşim beğenmemişti benimde bizde şu an Açelya koymaya karar verdik😊 Önerebileceğim aklımda kalan isimler var Asel Almira Umay Asena
ecrinkusum _biranneadayi 15. Haftamda öğrendim 🥰 Evet ikisi de güzel isimler 🥰 Sizin cinsiyet belli mi
_biranneadayi ecrinkusum Belli değil 14 haftalığız ama kız olursa Ümmügülsüm erkek olursa Osman düşünüyoruz🥰