Pozitivs 36 da 1 buçuk 2 arası demişti 37 de 3 cm açıklık vardı 38+4 de doğurdum kendi sancını beklemeni öneririm ben doğurmasaydım doktorum 39+3 de suni verecekti ama benim tansiyonum falan dengesizdi protein kaçağı sınırda çıkıyordu o yüzden neyseki gerek kalmadı hafif düzensiz sancım vardı annemin zoruyla nst için gittim hastaneye açılmam 4 cm olmuştu sonrası hızlı ilerledi 3 saat içinde doğurdum doğumum kolay oldu son 1 saat zorladı biraz belki o gün ebe kontrol etmeseydi 1 kaç gün sonra bile doğurabilirdim onun muayenesi tetikledi diye düşünüyorum