kocafethiyee Merhaba arkadaşlar 9 aydır beklediğim büyük gün sonunda geldi yarın sabah 7 de yatış yapacağım ve sezeryan olacağım darısı sizin olsun arkadaşlar inşallah hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucamiza alırız dualarinizi bekliyorum arkadaşlar
Anne2829 kocafethiyee sağlıkla mutlulukla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah şimdiden çok geçmiş olsun 💐
dem34 kocafethiyee Rabbim sağlıkla afiyetle kucağınıza almayı nasip etsin darısı da bizlerin başına 🙂🤲🏻
KurabiyeninAnnesi123 kocafethiyee sağlıkla sağ salim yavruna kavuş🤲🏼 güzel doğumun olsun hemen toparlarsin inşAllah kuzum ilk yürüyüşten sonra sık sık yürü ameliyat sonrasi sade kahve bitter çikolata yemeyi unutma ağrılarna yardimci olur
kocafethiyee Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar Allah hepimizin kucaklarini doldurmayı nasip etsin
Nesizade05 kocafethiyee merhaba bebeğiniz kaç cm doğdu eski bir postunuza denk geldim 34. Haftada bana da 34. Haftada 43 cm dedi de o yüzden sordum 🥰