Almira_ adatuna bı arkadaş demişti. Bir şey yedikyen sonra ağzımda acı, rahatsız edici tat kalıyor diye
dygsss adatuna bende oldu ilk başlarda hamile kaldığımı öğrenmeden önce de başlamıştı baya bi sürdü yeni yeni geçiyor 🤢🤢
adatuna Minerva26 benim de 5-6 gün var ama sabahtan beri geçmiyor acı tat önceki gebeliğimde olmamıştı acaba dedim
dygsss adatuna ben reglime 6 gün kala erken gebelik testi ile öğrendim ve acı tat o zamandan vardı kan verdiğimde betam 74tü
EceEgemen adatuna bu gebeliğimde olmadı ama ilk gebeliğimde her sabah pas yalamışım gibi bir tat olurdu ağzımda
Perihan3 Benim gebeligin basindan beri var 14+3 gunluk olduk gecmedi ne yesem agzimda aci bir tat kaliyor