Sena_1997 Ayseyucel bende oyleyim hareket etmediğinde eşimi arıyorum oda hemen çikolata getirio eğer hareket etmezse soyle hastaneye gidelim dio:)
Devran Ben 28+1 27 den beri az hissediyorum ama hissettimmide çok kuvvetli hisediyorum mesela 16 da başladım hisetmeye 18 de daha kuvvetliydi 27 ve 28 böyle oldu anlamadım sık mı uyuyo bilmiyorum ama sabah uyandığımda akşam yattığımda sık hissediyorum gün içinde yok
Sena_1997 Ayseyucel mantıklı 😂😂 bide benim doktorum ayda 1 cagirio zaten o daha kötü hep korku endişeyle 1 ayin geçmesini bekliyom
Ayseyucel Sena_1997 🤔 benim ayda 2 defa kontrol sürelerim. Rutin kontrollerde dahil ama ben çok kafam takılırsa yinede gidiyoruö
Sena_1997 Ayseyucel bende kötü olursam gidiyorum ilçede yasıyorum doktorum il de ya belki ondan ayda 1 cagiriyodur beni
Ayseyucel Sena_1997 🤔 önemli olan olması gereken kontroller... inşallah sağlıkla tamamlarsın hamileliğinide rutinler dışımda ihtiyacın olmaz
Dlrm Ayseyucel benim 25. Haftamda gittiğimde 1100 dü boyda 35 cm di ama şimdi çık hareketli maşallah bakalım doktorun dediği kiloyu bekliyorum dediği gibi olacak mı diye