Uykusuzz_koala tazebiirannee kuzu nasıl biley ya anlatır mısın elektrikli falan çok pahalı. İşini görsün yeter kısmındayım. Sürekli ellerimi mi kullanmam gerekiyor anlatır mısın nasıl bişey
Emel0108 Uykusuzz_koala kiwi marka elektrikli sağma pompasini oneririm 600 tl civarinda suan ben cok memnun kaldim ilk dogumumda kullanmistim benden sonra iki arkadasim daha kullandi makine hala sağlam
tazebiirannee Uykusuzz_koala hayır elle kullanmana gerek yok. Üstten dışa doğru kıvırıp yanlardan sıkıyosun memene vakumluyosun üstten de o kıvırdığını memene yapıştırıyosun yani video falan izlersen anlarsın ve memene vakumlu olduğu için oldu duruyo kendi kendine sütü sağıyo hiç elinle tutmana gerek kalmıyo
Theaydins Emzirme anında diğer göğsüme mochi takarak sütümü artirmistim canım kızım yaklaşık 3 yaşına kadar emdi çok güzel bir pompa
Dennissduygu Canım ben almıştım kullanmama gerek kalmadı. Sıfır kutulu bir şekilde poşetiyle herşeyiyle duruyor. Garantisi bile mevcut webaby nin. Ben uyguna vereceğim düşünürsen gardrops ta