Anne13 Meraba arkadaşlar reglime daha 10 gün var fakat göğsümde sızı ve kasık tarafımda agrı var bide afedersinz ama cok akıntı var beyaz şeklde 2 senedir cocuk istiyoruz ama olmayınca olmuyor 3 defa kürtaj oldm ne dersinz?
Merve_20 Anne13 Canım akıntının yoğunlaşması genelde gebelik belirtisi derler ama sanada umut vermek istemem istersen bi test yap