DuyguKahraman11 prenses doğum dediğiniz belli bir açıklığa gelince epidural anestezi yapılıyor ardından dikiş vs hissetmiyorsunuz ama bana göre bence prenses Doğumda anestezi işin içine girdiği ve uyuşma olduğundan ıkınma zorlaşıyor diye düşünüyorum 🤭 o raddeye kadar dayanıp sonrasında ben epidural istemem mesela 🤷🏼♀️