Kızlar size bir sorum olcakta 30 bat bende aşırı idrar çıkma var ama ben 2 gebeliyimdede hiç bir belirti yoktu ve bu ayı coook iy deyerlendirdik ama benim hiç umudum yok ya ben niye durmadan tuvaletdeyim ne bel ağrısı ne gös ağrısı var sade idrar başka yok acaba yani olabilirmi diye soruyim dedim