Neyla geçen hafta 36+4 de ilk çatı kontrolü yapıldı açıklık yok yumuşama var dedi bu hafta da 37+3 de tekrar baktı hine aynı açıklık Yok yumuşama var dedi. Egzersiz önerdi bebek kanala girsin diye ama yapmayı düşünmüyorum açıkçası.. daha önce 2 normal doğum yaptım bunu da akışına bırakıp kendinin gelmesini bekliycem.. ilk doğumum 36 da oldu bı anda sancım başladı 2. De 40. Haftaya girince yine kendi sancım başladı. Bunda da aynısı olur inşallah da kendi baslayip normal olur