mzgn_21 Kızlar 37+3 teyim son bir haftadır akıntı oluyor ilk başta beyaz ve sarımsı şimdi açık yeşile kaçıyor geçen hafta doktor bakmıştı fitil verdi mantar dedi ama gittikçe artıyor sanki azalma olmadı aynı durumu yaşayan var mı
12betul mzgn_21 evet mantar ve enfeksiyonafedersin sümük kıvamında yeşile dönüyor arttıkça . Ama şöyle bi durum da var benim ikinci doğum nişanım yeşil sümüksü kıvamda avuç içi kadar gelmişti
Bebekk38 mzgn_21 aynı sıkıntı bende de var canım. Bende pazartesi günü 37+3 tüm o gün doktora söyledim vajina içine sıkılan krem antibiyotik yazdı 7 günlük onu kullanıyorum 2 gündür.. ihmal etme sakın gecmediyse yine git. Doğumda sıkıntı oluyormuş
mzgn_21 12betul aynen sümüksü ama benim kaç gündür böyle özellikle hareket ettiğimde oluyor azar azar aşırı ağrım var her an regl olacakmışım gibi bel ağrısı felan
12betul mzgn_21 bence tekrar bi muayene olmalısın canım gününde artık her an doğuma müsait . Şimdi ikisi de olanilir bilemedim olmadı bi acilden baktır açılma vs nst bağlarlar
12betul mzgn_21 yine de riske atma 1 hafta da uzun belki enfeksiyon bile olsa o sürede ilaç kullanırsın doğumda rahat toparlarsın . Doğumsa da ona göre hazırlığını yaparsın . İnşallah sağlıkla kucağına almak nasip olsun