NASILASK Kızlar ben 19 haftalığım detaylı ultrasona giricem erken mi sizce siz kaçıncı haftada girdiniz 🙏 ben heyecandan ölücem ❤️
yeni_anne2 NASILASK erken 22 haftayı bekleyin bence canım 20 24 ararsın zatennn 22 hafta da girdim ben
aslaninannesi7 NASILASK bence çok erken ya doktorum da öyle dedi. Ben 23+4 de gittim mesela iyiki de öyle yapmışım herşeyi çok netti özellikle yüzü
Anne2829 NASILASK bende 20+ haftada gittim hem sağ hem sol beyinde kist tespit edildi keşke 2 hafta sonra gelseydin bunu hiç görmemiş olurduk dedi En ideali 22. Haftalarmış
NASILASK yeni_anne2 yaa internette de 18 ila 22. Hafta arası yapılıyor yazınca dayanamadım 🙈 bide diğer çocuğumu kaybettim bunda da aynısını yaşarım korkusundan erkenden öğrenmek istediğimden galiba beklemeliyim o zaman 🥺
Fatmaacylnn NASILASK sanırım detaylı ultrason bir kere yapılıyor bunu iptal edip 2 hafta sonraya tekrar almanız gerekir 💕