Masde018 o kadar iyi anlıyorum ki sizi geçen yıl bu zamanlar normal gebelik olmaza bile kimyasal olsun en azından ilerde normal gebelik olabiliceğine dair umudum olur diyordum. Embriyo kalitesinde, bende, eşimde hiçbir sorun yoktu. 1 yılda 3 aşılama, 2 tüp bebek tedavisi yapıldı ama hepsi başarısızdı ve nedeni de belli değildi. Genetik testler vs neler yaptırdım neler olmamasına sebep bulunamadı. Son transfer sonucumu 3 Ocak’ta öğrendim doktoruma ara vermek istiyorum dedim çok ara vermeyelim bence dedi niyetim 2 ay sonra yeniden başlamaktı ama başlamak istemedim. Derken 4 Mayıs’ta hamile kaldığımı öğrendim. Şimdi nerdeyse 35 haftalık olduk. Tüp bebek denemeleri neden başarısız oldu, ben nasıl spontane hamile kalabildim hala bilmiyorum. Bildiğim tek şey yıllarca bekleyip tedavi sürecinde sürekli neden olmuyor diye kendimi yeyip bitirdiğim için tükendiğim. Bitik psikolojiyle hamile kalınca da pek mutlu hamilelik geçiremiyorsunuz haliyle. Biraz uzun oldu hikayem farkındayım ama olmaz diye bir şey bunu size de anlatmak istedim. :) bazen neden sorusu insanda onarılmaz hasar bırakabiliyor yapmayın. Her şeyin zamanı var demek ki biraz sabır biraz umut🙏🏻 inşallah isteyen herkese nasip olur🙏🏻