Kızlar Serklajlıyım doktorum sezeryan olacağını söyledi 34. Ü de görürsek tamamdır gerisi kolay dedi. Normal doğum tarihi 14 Ocak fakat sezeryan olacak 33. Hafta oldum bugün çok şükür. Sezeryanda kaç hafta önce alıyorlar acaba bilgilendiren olabilir mi lütfen