Bengs merhaba doğuma 2 haftam kaldı ve bebeğimde beyin sıvısı birikmesi varmış.Aynı durumu yaşayan var mıı
Haticekubra00 Bengs meraba benim doğuma 2 ayım var. 21 haftalıkken acil ameliyata alındım verilen ilaçlardan mı anesteziden midir bilmem ama benimde bebeğimin beyninde sıvı birikimi var bakalım doğumda neler olucak ya da sonrasında