Alpmom__ canım benimde bir boş gebelik bir kimyasal var şimdi tekrar hamile olduğumu öğrendim doktor direkt önlem amaçlı corasprine başlattı gerek olursa iğneye de başlarız dedi dua edin umarım haplar tedaviler işe yarar sağlıklı hayırlı bir gebelik gerçekleştiririm öncelikler beni çok yıprattı 😔