seda_ay Coraspin kullaniyorum iki üç gündür afederseniz büyük tuvalete giderken kanamam oluyor üç dört damla böyle yaşayan varmı
Buluttttt seda_ay afedersiniz benimde oldu geçen gün denk geldim gördüm postunuzu bende neden oldu diye dğşünüp duruyorum onun etkisimidir acaba
_Feslegennn__34 seda_ay bende bu ilaçi kullanıyorum ve durup dururken burun kanaması oldu ilaçtan olabilir mi
seda_ay Buluttttt ben yan etki kağıdına baktım şimdi orda yazıyor yaygın olarak yan etkide bu şekilde kanama olması ilaç kullanmayı durdurmalimiyiz ben anlamadim
xEndless seda_ay bende kullanıyordum lekelenme oldu doktorum kesti Gebelik var mı sizde ? Varsa muhakkak doktorunuza söykeyın
seda_ay Buluttttt aynen bende hastaneyi aradım yarın telefonlada gorusebilirsiniz dedi bişey sorcaksaniz telefondan bağlanıp soylucem
xEndless Buluttttt ben hem iğne hemde aspirin kullanıyordum birini kestik iğneye devam ediyoruz doktorum demişti aspirin lekelenme yapar diye extra progestan iğne kullanmıştım o dönemde tedirgin olma doktorun bı yol bulur canım
seda_ay Buluttttt inşallah bunuda kullanmazsam düşük oluyo gebe kalsamda ya bıktım sürekli sorun çıkmasından
seda_ay Buluttttt ben aradım şimdi genel cerrahiye gitmemi söyledi senin yazdığın ilaçtan kaynaklı olabilirmi diyorum başından savdı resmen bide ona ekstra para vericem
xEndless seda_ay Sanmıyorum canım gebelik öncesi aspirin gebelikte iğne bazı doktorlar kese görene kadar iğne de vermiyorlar
Burcutku Benim sonucumda böyle çıktı bakar mısınız 3 doktora gıttım iğne yada hapa gerek yok dedi bızım için önemli olan aşağıdaki normal çıkanlar dedi 2 kaybım var bu sırada Bir doktora daha randevu aldım bakalım o ne diyecek
Kehiylun Burcutku bende araştırdım bunu benimki de sadece paı heterozigottu geri kalan normal ama doktorum yine de 32 ye kadar coraspin kullanmamı 32 den sonra iğne kullanmamı tavsiye etti bende uymaya çalışıyorum
Burcutku Kehiylun özele mi gıdıyordunuz bı kez özele ıkı defa devlete gıttım ama aynı cevabı alıyorum hep ılaca iğneye gerek yok Cesaret edemıyorum tekrar güvenmek istiyorum ama