Mecnun Kızlar 5 haftalık hamileyim kese görmeye iki gün sonra gideceğiz henüz görmedik. Biraz önce yatarken aniden hapşırdım ve kasığıma batma tarzında inanılmaz bi ağrı girdi sonra hemen geçti. Ama çok koktum. Bi şey olmuş mudur 🥹
Lunapark Mecnun ilk haftalar bende de olmuştu sonra geçti hiç olmadı bşr daha bebek yerleştiği haftalarda mı oluyor üşütmekten falan mı bilmiyorum ama benim aklımda hamilelik belirtisi olarak kalacak.umarım sizin de öyledir 🌸🌺
Beequeen Aynı şey bende de oluyor, alerjim var sürekli hapşırıyorum. Çok şükür şimdiye kadar bir şey olmadı
Beequeen Mecnun Korkma canım :) 11. haftadayım hala bazen oluyor özellikle çişimi tutup yaptıktan sonra 🙈
Simsimsimm Sırt üstü yatarken hapşırınca öksürünce bana da oluyor aynısı.Öksürüceğimi falan hissedince yan dönüyorum o kadar olmuyor
Mecnun Simsimsimm aiy tamam o zaman normal sanırım. Ben de bundan sonra hapşırmadan mutlaka pozisyonumu değiştiririm
Mecnun Beequeen ilk gebeliğim bu. Bi de 15 ay sonra oldu. Bi keseyi görseydim biraz rahatlayacaktım😀😀😀