Kızlar bugün detaylı ultrasona girdik. Öncesinde ikili üçlü testlerim temiz çıktı. Ense kalınlığı nazal burun olması gereken gibiydi. Detaylı da da her şey güzel göründü ama kalpte ufak bir parlaklık var dedi doktor. Kafama taktım baya. Çoğu kişi sonradan geçiyor demiş. Doktor da ileri haftalarda yine bakarız geçer belki dedi. Başına böyle bir şey gelen oldu mu. Düşünmeden edemiyorum inşallah geçer ileriki zamanlarda