Nurdan0104 Kızlar iki gün önce asi yaptırdım ama kolum çok acıyo dayanamiyorum acısına ne zaman geçer siz neler yasadiniz
Gozdeugur Nurdan0104 kaçıncı haftada yaptırmak gerekiyor acaba sağlık ocağından beni aramadılar da henüz
Yalinn8 Nurdan0104 ilki 3 gun hafif agridi 2.si hic agrimadi, bu kadar agridiysa agri eşiğin düşük demek
Dimple23 3 gün sonra hafifledi ...diğer günler de kolumu sıktıkça hissettim aşınyarını 4/5 günde tamamen geçti
Nurdan0104 Gozdeugur 2o haftadan sonra diye biliyorum 21.haftadayim yaptılar ama bu kadar zor olduğunu bilmiyorum ya b3n çok acı cekiyorum😥😥😥
derya14 Gozdeugur Sağlık ocağından benide aramamışlardı ama haftam geldi diye kendim gittim yaptılar. İsterseniz bi gidin 21. haftamda oldum ben.
Scarlett Nurdan0104 ilk doz bendede ağrı yapmıştı 3-4 gün sonra geçti üstüne yatmamaya o kolu kullanmamaya çalışın. 2. Dozda hiç ağrı olmadı
Mayasey Benim ağrımadı hiç ama hemşire bana ağrı yaparsa buz aküsü koy demişti. Daha da dayanamazsan parol alabilirsin dedi. Tabi ilaç olayını yine siz sorun da için
Caglacagla Bende 15 haftalıkken yaptırdım çok geç kalnmasın yeter yoksa ilk gün bile yapabilirsiniz diyenler var
Medusa Caglacagla 20 haftadan önce düşüğe sebep olabiliyormuş yalnız, hatta bebeği hissetmeden bile yapmıyor ebeler sizi bilgilendirmediler mi?
AlininAysesii Yaptırdıktan sonraki gün aşırı bi ağrım vardı ama ertesi gün hafiflemişti epey. Bugün hiç yok gibi nerdeyse, 3 güne geçer ama dayanamayacak gibiysen ağrı kesici alabilirsin
Tuubaaa Nurdan0104 ben üç hafta önce ilk dozunu yaptırmıştım. Üstüne yatarken aşırı agrırdı. Gün içinde de hafif agrı hissediyordum ama 2-3 gün sonra geçti. İnşallah sizin agrıda tez vakitte geçer 🌺
Pelinizm Nurdan0104 Pamuğa soğuk kolonya yapıp oraya masaj yap iyi geliyor canım.3-4 güne geçiyor ağrısı