canao Oskapar iğneyi göbekten yaparken enjektöre kan geldi o şekilde yapmışım bir sıkıntı olur mu acaba ?
beyazmelegim canao hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle sıkıntı yapmayın ilacın tamamını vurduysanız sıkıntı yok
canao canao Cerenimoow beyazmelegim evet tamamını vurduktan sonra fark ettim korktum daha önce hiç gelmemişti
Deniiizzz canao hiç bir şey olmaz bende yaşadım aynısını hemen doktoruma atmıştım sorun yok dikkat et bi daha dedi.
FatmaB_ canao kılcal damara denk getirdiğimiz için oluyor benimde 2 kere başıma geldi acısı dışında zararı yok 🥹
xEndless canao Aynısı geçen hafta basıma geldi sıkıntı olmazmış sordum hemşireye üstüne birde şiş kaldı orda 😒 bende o iğneden kaynaklı şişlikler geçmez diye korkuyorum
PelinKaradeniz Merhabaaa iğneyi ne zamanları kullanmaya başladınız ve hiç yan etkileri olan oldu mu bugün başlıycam ama bazı tedirginliklerim var sizce normal mi bu iğneyi vermesi
Busrazkan PelinKaradeniz neden verdi size eğer pıhtılaşma probleminiz varsa kesinlikle aksatmadan her gün aynı saatte kullanın zararı değil çok yararı var çünkü
PelinKaradeniz Yaş ve kilolu bi anne adayı olduğum için kan pıhtılaşmasını önlemek için doğuma kadar kullanmam gerektiğini söyledi