Mom_06 “1 Kasım’da adet gördüm ve döngüm 24 gün. 25 Kasım’da erken gebelik testi yaptım, sonuç negatif çıktı. Bu gün 26 Kasım ve yine gebelik testi yaptım yine negatif çıktı.mBu durumda ne yapmalıyım? Adetimin gecikmesi normal mi?”