Kızlar merhaba, daha önceden bu başlık açılmış mıydı emin değilim varsa kusura bakmayın lütfen. 9+4 deyim mide bulantısı şişlik ve asla geçmeyen bir ağız tadı bozukluğu sıkıntısı yaşıyorum. 2. Gebeliğim ama sanırım unutmuşum, ağzımda ki bu kötü tadı geçirmek için öneriniz var mıdır ?