Annekuzusu066 Elbu ben iki ay önce 7.13 le öğrendim sonra 7.93 sonra 8.55 oldu kimyasal dediler düşük yaptım
Annekuzusu066 Elbu sağol canım ama sen yinede dikkat et iki gün sonrası kan ver eğer beş ve üstü olmuşsa hamilesin
Elifalkha Elbu Daha sonra hiç kan vermedim ama o günden sonra tekrar idrar baktim hep çok silik cizgi cikiyor ben de anlamıyorum bakalım bu haftayı atlatayım da tekrar giderim büyük ihtimal perşembe günü