1anne1bebek Kızlar ben dün detaylı ultrasona girdim içimde bir sızı vardı. Girmeden önce doktor sağlıklı birşeyi yok dedi. Doktor ultrasonla gezdikçe tekmeledi sanki gıdıklanıyormuş gibi sonunda da dil çıkardı fena bir yaramaz Mayıs’ta beni bekliyor her anı tarifsizzz kucağıma alınca düşünemiyorum ....
Heisenberg 1anne1bebek Bende dün sabah girdim herşeyi iyiydi şükür. Allah bebeklerimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin🙏🏻