Deryayurt Belirtileriniz var mı ?? İki gündür göğüs hassasiyeti başladı dokununca acıyor çok az beyaz akıntı var başka birşey yok gebelik yoksa bu kadar erken adet belirtileri normalmi acaba ya sizlerde adet belirtileriniz kac gün önceden başlıyor
ikball1 Deryayurt ben gecen ay 30 kasımda oldum regl düzensiz olduğum için uygulama 4 aralik gösteriyor gogus hassasiyetim arada kasik ağrısı sık idrar ve açılan iştahım var emin olamıyorum regl mi olcam hamilemiyim test için bu sefer acele etmicem aralik 2 3 gibi yapmayi düşünüyorum eğer 30 kasımda olmazsam
Zdiyebiri Deryayurt benim 4 aralık. Regliye 8-9 gün kala tam başlar 😊 yine öyle oldu. O ay bu ay da değil kafasına girdim iyiden iyiye..gögüs hassasiyetim başladı. Bu ağrılae ben de o kadar düzenli ki.. halbuki çatlamayı da gördüm. Denedim de..
beyzabs Deryayurt canım ben bat 6. Regli olmadan önce gögüslerim acır bir hafta öncesinden falan. Ama bu sefer 12 gün önceden başladı bende anlam veremedim çok yükselipte üzülmekte istemiyorum
Deryayurt Elifezgi35 hayırlısı inşallah 🙏 benimde adet olacagım zaman göğüs hassasiyetim olur o yüzden gebelik mıdır adet belirtisimi anlayamıyorum
Deryayurt Zdiyebiri bende bı göğüs hassasiyeti var başkada bişey yok ama işte adet olmadan öncede hep olur benim o yüzden emin olamiyorumm
Ebruebos beyzabs benimde 5 ya da 6 aralık aynı şey bende de oldu. Erken başladı göğüs ağrısı. Kasıkta sızlama var 2 gündür yumurtlama döneminde olduğu gibi. Yumurtlamam sanırım 19,20 kasımda oldu. Umutlanmıyorum ama 🙃
Deryayurt beyzabs benimde nerdeyse 10 gün önceden başladi bu ay umutlanmak istemiyorum ama işte insan umut ediyor
beyzabs Ebruebos bende umutlanmak istemiyorum ama insan düşünmeden de edemiyor maalesef😄 bende kasık agrısı bir iki kere girdi gitti. Benim gaz sıkısması gibi karnımda sürekli kac gündür
Deryayurt beyzabs aynen ya valla olmuyor bende öyle diyorum aman dusunmicem varsa adetim gecikir öyle anladım diyorum sonra göğsüme dokununca acıyor aha diyorum gebelik mı var acaba 🤭🤭
Meryemld Benim bat 6. Lakin yumurtam çatlamadı. Çatlama iğneside vurdurdum çatlamadı. Güne 8-9 havuç da yiyorum çatlamıyor. Bu ay da elendik demekki. Olmayınca olmuyor