Gayeluna Kızlar selam bugün çatlatma iğnesinin 22. Günü 17. Gün test yaptım ancak negatif çıktı bugün 22. Gün olmasına rağmen hala regl olmadım sebebi nedir bu kadar geciken olmuşmuydu yada 17. Gün negatif görüp sonra pozitife dönen oldumu :(((
Bilge-96 Gayeluna ben 14 kasımda saat 22:00’de yaptım iğneyi. Dün ve bugün test yaptım negatifti bekliyorum ben de. Acaba çatlatma iğnesi ile geç döllenme olabiliyor mu? İğneden sonra 36 saat içinde çatlama oluyor diyorlar ama belki daha geç de olabilir mi çatlama yani bilmiyorum düşünüp duruyorum ben de
Bilge-96 Gayeluna tekrar test yapın evde varsa test beta yükseldikçe testlere de yansır belki bilmiyorum işte bi umut
28kbr Bilge-96 adet oldunuz mu ya da gebelik oldu mu bilmiyorum ama bana doktorum adeti görene kadar denemeye devam et bazen çok geç olabiliyor çatlama demişti iğneden sonra
Gayeluna Bilge-96 vallahi bir umut dediğin gibi doktoruma yazdım kan ver dedi yarın kan vereceğim hayırlısı olsun hakkımızda inşallah