Kilolu hamile kalmama rağmen hic kafama takmıyorum, hamileliğin tadını cıkarın her bünye farklı bazıları yiyip yiyip almazken bazıları önünden gecince bile alır bende onlardanım. İki kişilik yemiyorum tabiki ama yediğime ictiğime bu kilo yaparmı vs diyede düşünmüyorum kafama takmıyorum sık sık tartılmıyorum. İlk gebeliğimde 22 kilo aldım ve 6 ayda 25 kilo verdim yani veriliyo gidiyo helede emzirme döneminde hızlı gidiyor
Şuan ikinciye hamileyim 37. Haftamdayım 17 kilo aldım ama takmıyorum kilo bu alındığı gibi verilirde