Whit3 İzmir’de yaşayan anneler hangi devlet hastanelerinde detaylı ultrason var ? Özelde yaptırdıysanız hangisinde yaptırdınız ve fiyatı nedir ?
Rabissk Whit3 Devlet için baştan ordan takipli olmak gerekiyomuş onlar sıra aldırıyomuş ilk aylardan.Atatürk Eğitim araştırmada yapıyolar ben sıra alamamıştım yoğundu. Ben Tınaztepe hastanesinde Serkan Güçlü’ye gitmiştim temmuz ayında 2500₺ydi.
Yamacefe Whit3 izmirde devlette yapılmıyor ege de yapılıyormuş ina da çok önceden randevu almak.gerwkiyir manisa şehir hastanesinde ücretsiz yapılıyor ben oraya randevu aldım orada yaptıracağım
Meryeli Rabissk bende o doktora gideceğim siz memnun kaldınız mı ? Ne kadar sürdü ortalama ? Bir de doktorun açıklamaları vs nasıl ?
Rabissk Meryeli Ben çok memnun kaldım çok güzel anlatıyor her şeyi ayrıntılı olarak. Yarım saat bile sürmemişti 20 dk falan
Meryeli Rabissk peki hamilelikle alakalı sorular sorabildiniz mi ? Yani benim kanamalı geçen bi gebeliğim var rahim şekil bozukluğun var. Bununla alakalı sorular sorarım değil mi sadece bebeğe bakmıyor yani. Doktor bunyakınlığu veriyordur inşallah
Rabissk Meryeli O yakınlığı veriyor evet çok babacan bir doktor bana da seyahat etmezsen daha iyi demişti benim de riskli bi dönemim olmuştu
Meryeli Rabissk inşallah 🙏🏻💕 sizin doğum yapacağınız hastane belli mi bu arada ? Ben galende yapacağım sanırım hiç fikriniz var mı ?
Rabissk EdAa3 39+4üm bekliyoruz belirsiz günümüz şuan. Kendisi gelmezse önümüzdeki hafta planlı yatış yapılabilir